Zumba!!!

Ikväll är de zumba-time. En motionsvariant som passar mig perfa. En bonus att Kim är med och att man får slå klackarna i taket varje vecka. För er som inte vet så är det en blandning av olika dansstilar och man dansar i grupp fast på tu man hand. I vuxenskolans regi är det.

Idag har jag varit ledig. Lämnade Melvin på dagis för att leka av sig ett par timmar. Själv kröp jag ner under täcket igen fast än jag hade massa saker jag borde göra...de vanliga gamla tråkgrejjerna. Tvätt & städ! Men natten gav inte de timmar av sömn som jag behöver, det var visst en liten kille som var rädd för mörkret i sitt rum och kröp ner jämte mamma och trängdes.

När jag hämtat Melvin for vi ner till staden och lunchade med Melvins farmor på en Italienare & en grek. Fint att slippa laga mat, de tackar vi för:)samt trevligt sällskap!

Nu ska jag invänta mammi som ska natta Melle medans jag svänger mina lurviga:)

Melvin är oxå en hejjare på att dansa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0