Nu är jag hel!



Mitt lilla hjärta ligger och sover i sin säng och jag känner mig hel!

Nu ska ljusen tändas, det går det åt novembermörka kvällar. En sen middag i älsklingens sällskap förgyller vardagen. Desperate housewifes på tv:n som går varm om hösten. Är annars ingen tv-människa, den ljusen delen av året är tv:n för det mesta avstängd.

Vad tror ni om en lugg på mig?! Är riktigt sugen på de emellanåt men vet sen förr att luggen snart heter "luggjävel" och sätts upp med ett spänne. Behöver lite förändring i höstmörkret men vill ändå behålla längden. Ska jag...eller inte???


Kommentarer
Postat av: Marlen

Hej! Bloggar du en gång i halv året? du är rolig du :) Inte lugg vännen, vänta till våren ;)

2010-11-17 @ 09:08:32
URL: http://memystella.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0