Färdigjobbad:)

Gud va skönt att komma hem & veta att man är ledig enda till tisdag!
Ikväll ska de dansas zumba och sen ska jag hem & bara känna mig ledig.
Behöver sova ut lite imorgon sen ska jag gå & hämta mitt lilla hjärta.Får ta snowracern för vi har bara en bil för tillfället & Jonas ska jobba.Hoppas att det inte är snöoväder!
Ser fram emot en helg med blandad kompott.På fredag ska vi gå och ta en afterworköl med Kim & Linus och sedan blir det att ta fram adventsljusstakarna och kanske baka lite.
Ta det lugnt i trafiken alla,otäckt med halkan!

Kommentarer
Postat av: Micka

Donna-Jonna du är la en riktig perido bloggare! Kul att du kommenterade i min o berättade att du börjat igen :)



Vi åker ev till sthlm nästa vecka. Hör av mej hur det bli. Hoppas vi kan skjuta på vår vin dejt isf.



Kram

2010-11-25 @ 10:43:40
URL: http://micka87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0