Duktiga jag:)

Huset är skinade rent...eller skinande & skinade men nystädat varjefall;)
Tvätthögen har sjunkit och är snart borta.
Dagens motionspass är defenitivt gjort.Hämtade en lycklig kille på dagis som fick åka pulka hem med en genomsvettig mamma.Han e ju ingen bebbe direkt längre & där med inte så lätt att köra,dessutom hoppas det & studsas en del.De blir en del cirkuskonster på pulkan. -titta mamma nu står jag upp! -Nu ligger jag ner mamma!Men när han trycker på bromsen då finns det en mamma som gastar -sitt som man ska nuuuuu!
Skottade när vi kom hem,härligt med snö men de tycker inte min rygg:(Dessa jäkla vallar spyr jag på!
Belönade mig själv med ett varmt bad,ansiktsmask & ett glas rött när jag lagt Melvin.Underbart!
Nu har Jonas kommit hem från jobbet och vi ska titta på Robinsson,smidigt de e med inspelningsbar boxer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0