Träningsvärk med solen i ögonen!

....Underbar sol som bländar mig i stundens skrivande.
 Ikväll blir det grillning & ett glas rött. Det har jag gjort mig välförtjänt av efter två dagar i skolbänken. Ytterligare en dag kvar av utbildningen imorgon sen blir det till att jobba hela helgen.
Tog tag i mitt liv igår.
Motion skulle det vara och motion blev det. Tog i för kung & fosterland varför nöjja sig med det lilla?
Jag gav mig ut på en härlig joggingrunda...NOT!!! Kan ju nämnas att jag aldrig har sprungit förr men alltid tyckt att det ser så där härligt befriande ut.
Den frihetskänslan kom inte över mig igår. Kändes som jag var i helvetet & vände.
Fyyy fan va jobbigt!!! Hoppas innerligt att det inte var nån som såg mig:) Men det är väl meningen att man ska plågas innan det börjar känns skönt.
Idag går jag runt med en öm rumpa och ett par lår som värker och påminner mig om att dem finns för var steg jag tar.
Well....om detta är priset för att inte stå i vassen blir jag tveksam,men än ska jag inte ge upp!
Fast jag kan ju meddela er kära läsare att ikväll blir det promenad och inte ett dugg mer;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0