Så va de söndag igen....

Jag har varit utan internet ett par dagar där av har de varit tomt på inlägg...jag har inte försvunnit:)

Har hunnit med att vara på personaldagar med jobbet under dagarna två. Förena nytta med nöje då vi hade galejj på kvällen. Trevligt,trevligt! Tyvärr glömde jag kameran eller "för väl det" kanske:)

I torsdags var vi på förskolans dag i hembygdsparken, underbart väder & 200 ungar som sjöng "huvud,axlar,knä & tå...rumpan går". Efteråt stannade vi kvar & lekte lite.



I lördags hade vi en toppendag från morgon till kväll. Åkte ut med Jonas båt & Melvin fick meta för första gången. Här lyssnas det tålmodigt:


En lycklig liten fiskare med sitt allra första napp:


Sen var de dax för mig att ha lite mys pys med tjejligan. Kim & Kajsa styrde ihop en hellyckad eftermiddag.
11 glada tjejer var vi helt själva i badhuset. Bubblade, drack vin & snacksade och blev bortskämda med ansiktsmask & hårinpackning.

Sen begav jag mig till mor & far. Mamsen fyller år snart så de firade vi. Grillade & hade de gott i kvällssolen.

pappsen sköter grillningen:

Då går de åt en & annan cigarr:)

Kusinerna bus!


& resten av gänget!

Födelsedagsbarnet i täten...

I eftermiddag har vi haft storfika här. Lillemor med sina tre flickor,Toss & lille Killian & Jenny med sina barn Harry & Ella. Fullt ös medvetslös! Melvin däckade precis i soffan & ligger i sin säng nu. Kvar är bara en sleten mamma & en Jonas som ska slöa i soffan resten av kvällen.
Bilder på dagens aktiviter kommer imorgon för nu orkar jag inte ett dugg mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0