Så lätt men ändå så svårt...

Funderar över det här när man drar sig för att göra saker som man skulle må så himla mycket bättre av att göra.
Jag är en sån människa som upplever någon slags inre stress av att ha saker hängandes över huvudet.
Det kan vara samtal som ska ringas, eller saker som ska uträttas. Oftast inga akuta saker men saker som är sköna att "bli av med". Idag har jag fått två samtal av den kategorin gjorda och det tog ju knappt 10 minuter och så gött är det att ha de gjort. Försäkringar & fonder gällade de & de är ju inga kuliga samtal men nödvändiga därför har dem hamnat långt bak på "måste göra"listan.

Tog mig även ut på en jogging-promenix genom träslända så jag känner mig nöjd på de planet med fast än de tog emot innan. Bylsade på mig lite möe kläder bara,kändes ju som isvindar när man kom ut men efter en stund rann svetten & träningsjacka kändes överflödig.

Lönen ligger färsk på kontot & då måste de shoppas. En matta blev det idag till vår nya soffa som vi fick i måndags. Tänkte jag skulle ta mig en sväng om på HM:s onlineshop nu med...känner för att förnya min sommargarderob!

Kommentarer
Postat av: Louize

Fan vad du är duktig då! Springer hit o dit. Ångest jag får!!



HM online shop är livsfarlig! Akta dig :-)

2010-05-27 @ 09:26:52
Postat av: Marlen

Jag vill oxå ut & springa!!! var finns tiden till det?

Ska oxå ge mig ut på H&M & kika lite :)

2010-05-27 @ 12:59:22
URL: http://memystella.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0