Nyklippt älskling!



Min alldeles underbara Melvin!
Blev ett besök hos tålmodige Fadi som snaggade Melvin, han rymde bara en ggn ur frisörstolen innan Fadi började klippa. Han tycker att det är lite läskigt att bli klippt och är rädd för att bli klippt i öronen. Mamma fick muta med en glass efteråt och då sa Melle -ah men då ska jag sköta mig mamma. Se där...de hjälper att muta men de var väl så man INTE skulle göra...eller?!Men va gör man med en frisörsalong som är fylld av kunder som sitter med huvudena i fönsterrutan & glor på genomsvettig mamma som försöker tvinga sin son tillbaks in till frisörstolen igen. Snyggt blev de varjefall!

Eftermiddagen fylldes med ett besök till soptippen, gött att bli av med allt bröte man samlar på sig. Sen har vi bakat rabarberpaj till finbesöket som anlände från Örebro.

Jag har varit på möte på skogsvallen för Melvin ska börja på fotbollslekis. Där satt vi ett gäng förväntansfulla föräldrar och väntade på information. Vi förvandlades snart till ett par frågetecken då damen i träningsdress informerar oss om att det minsann inte finns några ledare att tillgå och att vi skulle få agera tränare själva om de skulle bli nåt. Knäpptyst blev de då! Visst kan jag räkna in ungar & tjoa lite med dem men nåt annat vet jag inte om jag kan med just bollar. Är ju inte nån fantast av bollsporter då jag inte har nåt bollsinne och dessutom springer åt andra hållet när någon passar mig:) Hur fan skulle de gå till att ha mig som fotbollstränare?!!!utbildning kunde man visst få gå på om man ville. Näe de får nån annan ta sig ann, jag är max hjälpledare! Nästa tisdag drar det igång...ska bli spännande & se hur det löser sig!

Borde ta den där promenaden nu men vet e fan om jag orkar det...tröttare än tröttast efter jobbarhelg så soffan känns mer lockande!

Kommentarer
Postat av: Micka

Jätte snygg frilla :)



Vad kul att det blev fotbollslekis! Emilia går på fotbollsskola och tycker det är jätte kul!



Ha en fin dag, Kram!

2010-06-01 @ 09:30:17
URL: http://micka87.blogg.se/
Postat av: Marlen

Himla så snygg han blev :)

2010-06-01 @ 12:34:27
URL: http://memystella.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0