Min fina klänning:(

Sms från HM...Yes tänkte jag,min fina klänning har äntligen kommit. Leopardmönstrad,veckad i midjan och lite bylsig över bysten & så vidd ner till. Provade och wipps så har jag en pyjamas på mig:(
Min klänning var en sån där byxdress ni vet?!
Hjälp,en sån kan jag inte strutta runt i så den knäcker nu mer extra som pyjamas. Det var bara Melvin i detta hushåll som tyckte den var fin.Mammas gubbe:)
Så kan de gå när man hetsbeställer över nätet!

Till middag i detta hem idag slängde jag ihop en chili con carne, yammi och såå GI!

-Blåsa först!


Göttigt!



Ser ni blåtiran runt hans öga, syns mest på översta bilden. Hade ramlat och slått sig när han gungade på dagis idag, men de va han själv som berättade och visade mig vilken gungställning de va. När jag frågade fröken så visste hon inget om det. Hon trodde Melvin hade den redan när han kom på morgonen. Man bara " men hallå"va gör ni på dagarna...verkar inte som dem har så mkt koll. Fast har ju aldrig hänt nåt sånt innan och jag är jättenöjd med hans dagis men man förväntar ju sig att dem ska veta varför han har blåmärke kring ögat när han inte såg ut så när man lämnade han!

Avslutar med en bild på moi:)


Observera att detta inte är min nya pyjamas, bara en annan leopardoutfit och nej jag har inte snöat in på leopard.Denna munkjacka är den enda so far om man inte räknar med mitt nya fynd;)

Kommentarer
Postat av: Linda S

Hihi! Du är för rolig!

Recept tack, aldrig gjort Chili con carne, men vill gärna. Aldrig ätit d heller, kan jag säga, men är sugen! :-)

2010-05-11 @ 22:00:40
URL: http://gladaprickar.blogspot.com
Postat av: Marlen

Att du inte bjöd på en bild i nya pyjamas ;) vill jag ha hahaha

2010-05-12 @ 12:41:42
URL: http://memystella.blogspot.com
Postat av: Micka

Jag har oxå 1-2 plagg i leopard, men de uppskattas inte av min sambo..



Fan vad sent ni ska gå.. Kankse följer med. Hör av mej på Söndag så ni vet. Kram

2010-05-12 @ 12:57:07
URL: http://micka87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0