Kurering pågår!!!!

Efter två dagars isolering med Melle var vi ju bara tvugna att gå utanför hemmets väggar som framförallt jag klättrade på. Tog med oss fina mormor/mamma ner till stan för lite shopping och middag på Guldgaffeln.



Fortsatte hem till mormor & morfars place där Melvin invigde hatten mormor köpt till han. Då blir man så här Snygg:)


Ser fram emot soliga sommardagar när denna outfiten går att använda även utomhus!

I lördags var det sista miniplasket för Melvin och föräldrarna var med i bassängen för att se allt vad barnen lärt sig under terminen. Nu kan han både dyka(på sitt lilla vis),hämta ringar på botten och ta sig fram med hjälp av dyna i vattnet. Få se hur det blir till nästa termin om vi har nåt badhus i nässjö kommun då eller om de e under ombyggnad.Men självklart blir det en fortsättning för han e allt en liten fisk i vattnet.

I och med att det inte blev något valborgsfirande för varken mig eller Melvin for kosan till Linus & Kim i Norra grav efter miniplasket. Härligt att vara på landet och hjälpa Kim att elda med ved tycker Melvin.


Norra gravs egna grillmästare i form av Linus fixade en galant middag, grillade revben & hemmagjord potatissallad..mums!


Kvällen fördrev vi med att spela spel och tjöta...dem som kunde varjefall:(
För min röst försvann denna kväll...puts väck, kraxade som en kråka mest hela tiden. Hade inte ont i halsen eller så mer än en vanlig förkylning. Fy va frustrerande det är att inte kunna prata!



sov över hos dem och i söndags var vi på en spännande skogspromenad och spanade in myrstackar & älgbajs till Melvins förtjusning:)
Idag är det bara kurering som gäller för mig så att min röst kan få sitt forna jag igen.Honungsvatten & halstabletter samt ett varmt bad så jag e pigg & alert imån när det står MI-utbildning på schemat.

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Marlen

Va roligt att du bloggar igen :) Tråkigt att ni har varit så sjuka :(



Vi hörs! Kram

2010-05-04 @ 19:22:00
URL: http://memystella.blogspot.com
Postat av: Lollo

Vad kul att du är tillbaka!!

Snygg han är i sin hatt :-)



Kram

2010-05-04 @ 19:29:17
Postat av: frida

du verkar fått en härlig helg iaf krya nu kram

2010-05-04 @ 23:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0