Grattis mamsen!



Denna skönheten fyller 52år idag...kan man inte tro:)var ju tvungen & gå dit & kramas lite på dagen fast än vi firade förra helgen och då blev jag bjuden på ett glas av denna dryck:



Satt fint efter två dagar i skolbänken, har varit på kurs & fått verktyg i hur jag ska nå fram i samtal.

-kom & titta på pappa genom fönstret,Jonna. Sa mamma. Då möts jag av denna syn:



-HELVETES,JÄVLAR!!!
kan man avläsa på pappas läppar när inte poolrengöringen fungerar som sig bör...då måste man in & mecka lite & svära lite mer. Mamsen & jag småfnissar lite när pappa inte ser.



Om vi har tur så har "hemmafixarn" meckat klart med poolen när solen kommer för att stanna för då vill vi bada:)

Slänger in en bild på vår nya soffa. Något nytt till fönstret i detta rum är nästa projekt. Funderar på träpersienner eller en kappa.


Hoppas ni har en bra helg allihopa, jag ska tillbringa lördag & söndag med att jobba!

Kramar....

Kommentarer
Postat av: Camilla

Wow vilken fin soffa jättefin.

2010-05-29 @ 09:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0