Fredag igen....

Fullmatad av information det är vad jag är efter tre dagar med utbildning. MI stod det på schemat som är en slags samtalsmetodik. Helnöjd med kursinnehållet och känner verkligen att det är något jag kan ha nytta av. Känner mig där emot inte så sugen att tillbringa resterande timmar av helgen på jobbet, men det brukar ju funka när man väl kommer dit. 
Vi hade ju lite helg igår här. Grillade hamburgare a´la Linus recept. Svinkallt var det ute med, men är det maj så är det och då ska man fan grilla;)



Iikväll har jag varit hos Toss & lille Killian.



SÖTIS!!!Är ju så man vill gosa ihjäl sig!

Han en fin helg everybody...tänk inte på mig som ska jobba & slita;)

Kommentarer
Postat av: Linda S

Hej!

Vad kul att du hittat hit igen! :-)

Vilken söt liten bebbe... nästan så man blir sugen! ;-)

Kram

2010-05-08 @ 14:58:15
URL: http://gladaprickar.blogspot.com
Postat av: Marlen

Jätte söt bebis :)

2010-05-08 @ 18:20:42
URL: http://memystella.blogspot.com
Postat av: Lillie

Heej, P sa att han stötte på er idag :-)

Hoppas allt är bra, va stor han har blivit Killian.

Här har de vart sjukstuga ett tag men nu e vi äntligen pigga. Vi kunde kanske ses snart, du jag o tossan.

Kraaam

2010-05-08 @ 23:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0