Färdig!

Mina naglar är brutna, händerna fnöskiga och min rygg värker. Men va gör väl de när man fått ett skinande rent hus:)!En sten har fallit, en ren och skär befrielse. Inget fuskande heller med att gömma undan, ta senare eller "oj jag glömde".Näe nu gläser listerna, över skåpen finns det inte längre några dammråttor och dörrar & luckor har inte längre spår av Melvin bus:) Denna dag har jag väntat på och idag äntligen kom den till mig. Att man kan få ett sånt glädjerus är ju ganska sjukt men jag mår bra av det! 
Nu kan jag ta helg:)
Mot badhuset för att simma av mig den sista energin och på det toppa med att sola & basta.
Ikväll står det rostbiff med knaperstekt bacon och riven pepparrot på menyn och ett välförtjänt glas rött!
Lev väl:)

Kommentarer
Postat av: Linda S

Härligt det är när lusten faller på och man städar skinande rent!

Här ska mina fönster bli blanka imon iallfall! :-)

Trevlig kväll! :-)

2010-05-14 @ 20:20:32
URL: http://gladaprickar.blogspot.com
Postat av: Marlen

Härligt med rent! Jag lever ju för det :) eller...nä jag lever & brinner för Stella.

2010-05-15 @ 11:42:28
URL: http://memystella.blogspot.com
Postat av: Lillie

Jag hade en sådan städdag förr, förra helgen för jag var helt allena den helgen.

O va gott man mår när man får göra det i sin takt och det man vill utan att behöva bryta...



Kul att se dig på badhuset :-)

Tycker du är så snygg i mörkt hår (alltid snygg såklart men du passar väldigt bra i hårfärgen)



Kramar

2010-05-15 @ 22:26:40
Postat av: jonna

Tack Lillie,va söt du är!

2010-05-16 @ 14:42:31
URL: http://jonnarebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0