Badväder...fast inte utomhus!

Grått & trist & vi som planerat att hänga med Kim ute i skogen men de kände vi inte för i detta härlig majväder.

Vi hamnade här istället:


Rosenlunds badhus i Jönköping. Åh va roligt vi haft. Gudmor Kim har fått ta sig en sväng om i rutschebanan och en omgång i vågmaskinen.



Hungrig blir man av allt badande.


Titta mamma jag hittade en bläckfisk som jag genast måste klättra upp på;)


En toppendag har vi haft och trött blir man efter bad & stojjande.Melvin däckade i bilen på väg hem. Lät han sova en stund på soffan medans mammi tog ett par tramptag på spinningcykeln. Oj va jobbigt de va men man känner ju sig som en surviver efteråt!

Marlen du hade önskemål om att få se en bild på mig iförd mitt senaste kap även kallad "leopardpyjamasen". Glöm de säger jag, så kul ska vi inte ha! Men här kommer en bild på kapet resten får du fantisera om på egen hand;)




Kommentarer
Postat av: Louize

Aha, den hade jag med tänkt köpa...men jag skiter nog i det då ;-)



Mysigt med bad!

2010-05-13 @ 19:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0